Amstern 4.19 Amstern 4.19
844
BLOG

Kostaryka czyli zwiniecie Renaty Rudeckiej-Kalinowskiej

Amstern 4.19 Amstern 4.19 Rozmaitości Obserwuj notkę 56

Latynosi gromia Europejczykow.
Najprzyjemniejszy z meczy Mundialu wlasnie sie skonczyl.

Kostaryka wygrywa kondycyjnie z Wlochami. Wlosi po raz pierwszy bez bramki. Kostaryka obejmuje prowadzenie w grupie. I oczywiste jest, ze Kostaryka wygra z Anglia, a Urugwaj z Wlochami. Dwaj europejscy mistrzowie swiata pojada do domu.
Wlosi wygrali pierwszy mecz tylko przez jakies niedopatrzenie trenerow.


Zwinieto Renate Rudecka-Kalinowska, jak zwykle bez zadnych informacji dlaczego.
To jak to 1:0 Kostaryki z Wlochami. Jestem tu 7 lat, RRK z jej 3,3 milionami klikniec to salonowa instytucja.
Zwiniecie RRK to jak odejscie Galopujacego Majora, to jak odejscie blogera Jaroslawa Kaczynskiego, to w koncu wydarzenie wielkie jak wprowadzenie stronicowania, reklam i salonowej TV.

Nadredakcja musi wiedziec, co robi.



54545

O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Dim Legionnaire Coryllus Lem Zygmunt Bialas Szamanka Wieslawa Krzysztof Osiejuk Eska Szpak80 AlterNemo II Wojciech Pomorski Kate1 Giz 3miasto szczurbiurowy - Maciej Świrski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości